Skip to content Skip to footer

Το όζον αποτελεί ένα αέριο το οποίο παρασκευάζεται με τη χρήση μορίων, τα οποία στηρίζονται στα τρια άτομα οξυγόνου και κοθορίζετε με το χημικό σύμβολο 03. Παρά το γεγονός ότι οι μηχανές όζοντος είναι κομματάκι περίπλοκες,οι επαγγελματίες θα πρέπει να έχουν έστω μια επιδερμική γνώση της λειτουργίας τους. Τα βασικά τους τμήματα είναι τα εξής:

Σε ένα σύστημα παραγωγής, το 03 δημιουργείται με την εφαρμογή ηλεκτρικού ρεύματος σε δύο αγωγούς που φέρουν επένδυση με προστατευτικό περίβλημα από κεραμικό και είναι εγκεκυστομένο σε έναν σωλήνα (αγωγό) από ανοξείδωτο ατσάλι. Μια στεφάνη τοποθετείται μεταξύ των δύο αγωγών και δια μέσω του προστατευτικού περιβλήματος από κεραμικό. Μόλις το μόριο του οξυγόνου περνά δια μέσω της στεφάνης χωρίζονται  και επανα-προσκολλώνται στα υπόλοιπα μόρια οξυγόνου, δημιουργώντας το όζον, Καθώς αυτού του είδους τα μόρια 03 αντιπαρατίθενται με τα μόρια που παράγουν δυσοσμία, τα τελευταία οξειδώνονται,αφήνοντας μόνο μόρια 02, ήτοι καθαρού οξυγόνου, γεγονός που σημαίνει πως η δυσοσμία έχει αφαιρεθεί πλήρως.Οι επαγγελματίες  μπορούν να εηωφεληθούν από αυτή την τεχνολογία με την χρήση ενός ειδικά διαμορφωμένου κίτ όζοντος για αυτοκίνητα το οποίο περιλαμβάνει έναν ερμητικά σφραγισμένο μετατροπέα εφαρμογής. Τι κάνει; ΑναγκάΖει το όζον να κατευθυνθεί απευθείας στο όχημα, δίχως να διαφύγει στην ατμόσφαιρα γύρω του. Η συγκεκριμένη μονάδα τοποθετείται με ευκολία πάνω από το αυτοκίνητο και το διαποτίζει με 03. Μάλιστα, εάν θέλετε να πετύχετε περισσότερο αποτελεσματική εξουδετέρωση των οσμών, τότε δεν έχετε παρά να λειτουργήσετε τη σχετική μηχανή για ένα μισάωρο. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ποτέ πως ενόσω πραγματοποιείτε τις σχετικές εργασίες που προαναφέρθηκαν, δεν θα πρέπει εντός του οχήματος να βρίσκονται επιβάτες, κατοικίδια ή φυτά. Εξαιτίας,λοιπόν, της εν λόγω προειδοποίησης, ορισμένοι εικάζουν πως το όζον δεν είναι ασφαλές. Κάθε άλλο! Το όζον είναι ιδιαίτερα ασφαλές, αρκεί να τηρούνται οι κανόνες χρήσης να το χρησιμοποιούν εκπαιδευμένοι επαγγελματίες και να μην βρίσκονται εντός του οχήματος άνθωρποι,φυτά ή κατοικίδια Ζώα. Για την ακρίβεια, κάνοντας επακριβώς χρήση, το όζον θεωρείται και είναι μια από τις πλέον ασφαλείς μεθόδους για την εξουδετέρωση των οσμών που είναι γνωστές σήμερα.

Η μεγαλύτερη παρεξήγηση στη περιποίηση του αυτοκινήτου γίνεται μεταξύ του γυαλίσματος και του κερώματος. Οι δύο αυτές διαδικασίες είναι εντελώς διαφορετικές και παράγουν διαφορετικά αποτελέσματα. Ενώ και οι δύο διαδικασίες χρησιμοποιούνται για να δώσουν λάμψη και προστασία στο χρώμα του οχήματος λειτουργούν η κάθε μια διαφορετικά. Ενώ με το γυάλισμα αφαιρούμε στρώση από την επιφάνεια, με το κέρωμα αντίθετα προσθέτουμε μια στρώση.

Το γυάλισμα χρησιμοποιείτε για να διορθώσει ελλατώματα βαφής. Είναι μια ήπια στιλβωτική διαδικασία η οποία βοηθάει στη λείανση της βαμμένης επιφάνειας και τη κάνει να γυαλίζει. Το κέρωμα από την άλλη είναι μια λειαντική επίστρωση η οποία προστατεύει τη βαφή από σκόνη, βρωμιά και ακτινοβολία. Ουσιαστικά το κέρωμα αποτελεί το τελευταίο βήμα μετά το γυάλισμα. Το γυάλισμα εφαρμόζεται όταν έχει αρχίσει το χρώμα του οχήματος είτε να ξεθωριάζει με τη πάροδο του χρόνου είτε να χρειάζεται να καλύψουμε ατέλειες ή γρατζουνιές του αμαξώματος. Κάθε φορά που πραγματοποιούμε το γυάλισμα αφαιρούμε μια επίστρωση βαφής με αποτέλεσμα αν η συγκεκριμμένη διαδικασία επαναληφθεί αρκετές φορές να περάσει το υπόστρωμα και το όχημα να χρειάζεται πλέον βάψιμο. Για το λόγο αυτό το γυάλισμα είναι συνετό να αποφεύγεται να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με το κέρωμα το οποίο καλό θα είναι να πραγματοποιείτε 3-4 φορές το χρόνο. Είθειστε τα καινούρια αυτοκίνητα να μη χρειάζονται γυάλισμα αλλά να είναι απαραίτητο το κέρωμα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το συχνό κέρωμα μπορεί πολλές φορές να αποτρέψει μακροχρόνια τη διαδικασία του γυαλίσματος.

Το πια διαδικασία θα επιλεγεί εξαρτάται από τη κατάσταση της βαφής του οχήματος , αν η φθορά βρίσκεται πάνω ή κάτω από το υπόστρωμα και το αποτέλεσμα που επιθυμεί ο ιδιοκτήτης του. Μια πρόχειρη εκτίμηση για το τι χρειάζεται το αυτοκίνητό σας είναι η εξής : Αφού πραγματοποιήσουμε ένα καλό πλύσιμο του οχήματός μας , ελέγχουμε την επιφάνεια όπου υπάρχει ατέλεια. Αν η επιφάνεια, είναι λεία τότε η φθορά βρίσκεται κάτω από το υπόστρωμα και χρειάζεται γυάλισμα. Αν η επιφάνεια είναι άγρια τότε ένα απλό κέρωμα αρκεί τις περισσότερες φορές.

Το Williams Ceramic Coat είναι προϊόν κεραμικής επίστρωσης στο χρώμα του οχήματος, κατάλληλο για χρήση σε όλες τις εξωτερικές επιφάνειες. Προστατεύει το χρώμα του οχήματος, βοηθώντας το να διατηρήσει την αρχική του λάμψη όπως ήταν την πρώτη μέρα στην έκθεση της αντιπροσωπείας. Κατάλληλο για εφαρμογή σε νέα και μεταχειρισμένα οχήματα.

Το Williams Ceramic Coat διεισδύει και δένει στους πόρους του χρώματος, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ανθεκτικό και κρυστάλλινα διάφανο κεραμικό τελείωμα, το οποίο προσφέρει πραγματική προστασία μακράς διάρκειας πέντε ετών με γραπτή εγγύηση.

Το προϊόν έχει περάσει από πολλές εντατικές δοκιμασίες με απόλυτη επιτυχία. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το Williams Ceramic Coat είναι πιο ανθεκτικό σε διαλύτες, καιρικές συνθήκες και γενική φθορά από κάθε άλλο προϊόν προστασίας χρώματος.

Η επίστρωση γυαλιού είναι μια εξαιρετικά ανθεκτική προστασία από σκληρό γυαλί, η επίστρωση γυαλιού δε βασίζεται σε ρυτίνες, είναι ανόργανο υγρό γυαλί το οποίο κατά την εφαρμογή μετατρέπεται σε γυαλί εισχωρόντας στην βαφή και γίνεται ένα με αυτήν.

Η επίστρωση γυαλιού εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο την καλύτερη εμαφάνιση κάνοντας το να έχει αντανάκλαση καθρέπτη όπως επίσης να το προστατεύει από:

  • Οξείδωση
  • Ατμοσφαιρική ρύπανση, χημικές ουσίες, περριτώματα πουλιών κ.α
  • Προστασία από μικρές γρατζουνιές κυρίως κατά το πλύσιμο.
  • Το αυτοκίνητο παραμένει καθαρό περισσότερο χρονικό διάστημα.

Όλα αυτά τα στοιχεία μειώνουν το κόστος και το χρόνο για την συντήρηση του αυτοκινήτου εξωτερικά, εξαλείφωντας την οξείδωση και το ξεθώριασμα του χρώματος και αυξάνοντας την αξία μεταπώλησης.

Go to Top