Skip to content Skip to footer
Πλύσιμο αυτοκινήτου

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ · ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΠΟΥΝΙΟΥ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΑ pH

Η υπηρεσία του πλυσίματος γίνεται με προϊόντα της εταιρίας voulis και το σύστημα contactless (πλύσιμο χωρίς τη χρήση σφουγγαριού ή βούρτσας) προστατεύοντας έτσι το χρώμα του αυτοκινήτου από αράχνη και γρατζουνιές.

  • pH=0-2: Όξινο σαπούνι το οποίο είναι επικίνδυνο για τα αυτοκίνητα διότι καταστρέφει το βερνίκι που καλύπτει το χρώμα.
  • pH=1-3: Όξινο σαπούνι για καθάρισμα σκληρής βρωμιάς από άλατα του νερού. Απαγορεύεται να πλένουμε αυτοκίνητα η μοτοσυκλέτες γιατί με την πάροδο του χρόνου και τη συχνή χρήση θα καταστραφεί το βερνίκι του οχήματος.
  • pH=4-5: Όξινο σαπούνι κατάλληλο για καθαρισμό αλάτων του νερού από το χρώμα αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και σκαφών.
  • pH=7: Ουδέτερο σαπούνι το οποίο δεν έχει καμία καθαριστική ιδιότητα με αποτέλεσμα το πλύσιμο του αυτοκινήτου να γίνεται πολύ κουραστικό χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • pH=5,5-8.5: Σαπούνι που είναι ουδέτερο για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Ιδανικό για πλύσιμο στο χέρι το οποίο δεν ερεθίζει το δέρμα, κατάλληλο για αυτοκίνητα εκθέσεων που τα πλένουν στον ήλιο.
  • pH=9-11: Σαπούνι αλκαλικό για το χρώμα αυτοκινήτων. Εφαρμόζεται μόνο με σκούπα ή με το χέρι αλλά με γάντια διότι σκάει το δέρμα στα χέρια.
  • pH=11-12,5: Αλκαλικό σαπούνι κατάλληλο για χρώμα αυτοκινήτου το οποίο είναι μόνο για πρόπλυση και για καθαρισμό σκληρής βρωμιάς από λεκέδες που βασίζονται στο λάδι.
  • pH13-14: Αλκαλικό σαπούνι επικίνδυνο για το χρώμα του αυτοκινήτου. Κατάλληλο για σκληρή βρωμιά.
Υπηρεσία πλύσιμο
Υπηρεσία πλύσιμο

Με βάση αυτόν τον οδηγό μπορούμε να επιλέξουμε και το καταλληλότερο χημικό για το αμάξι. Το καταλληλότερο πάντως είναι το ουδέτερο σαπούνι το οποίο δεν καταστρέφει το χρώμα του αυτοκινήτου, γι αυτό το λόγο δεν χρησιμοποιούμε απορρυπαντικά πιάτων για το αμάξι. Το αμάξι βασικά πρέπει να πλένεται συχνά ανάλογα με τη χρήση, απλά να μη μένει πολύ καιρό η βρωμιά πάνω στο χρώμα με αποτέλεσμα το χρώμα να ταλαιπωρείται αρκετά. Για να είναι το αμάξι πάντα σαν καινούριο εξωτερικά θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (ανά 1 εξάμηνο τουλάχιστον) να το περνάμε με κερί αλλά όσο πιο συχνά το περνάμε, τόσο καλύτερα για το χρώμα του αυτοκινήτου. Ο ρόλος του κεριού επάνω στο αμάξι είναι σημαντικός γιατί προστατεύει το χρώμα από καιρικές συνθήκες όπως ο ήλιος, η βροχή κ.α. Επίσης προστατεύει το χρώμα, να μην εισχωρούν ατμοσφαιρικοί ρύποι και βρωμιά στους πόρους του χρώματος κάνοντας ένα αόρατο φίλμ επάνω στο χρώμα που προστατεύει και τέλος ακόμα ένα θετικό του κεριού είναι ότι κάνει το αμάξι να γυαλίζει σαν καινούριο. Η διάρκεια του κεριού εξαρτάται και από τον τρόπο πλυσίματος που αν κερώσουμε ένα αμάξι και μετά το πλύνουμε με υγρό πιάτων το κερί θα αφαιρεθεί αμέσως από την επιφάνεια, γι αυτό χρησιμοποιούμε σαμπουάν αυτοκινήτου με ουδέτερο pH.

πλύσιμο
ΠΛΥΣΙΜΟ

Εσωτερικό - Εξωτερικό

Η υπηρεσία αυτή είναι το κλασσικό πλύσιμο μέσα έξω όπως συνήθως λέμε. Εδώ η διαδικασία ξεκινάει πρώτα από μέσα. Αφού βγάλουμε όλα τα ταπέτα του αυτοκινήτου έξω, σκουπίζουμε καλά την μοκέτα και στη συνέχεια ξεσκονίζουμε καλά με πεπιεσμένο αέρα. Σκουπίζουμε πάλι την μοκέτα καλά και βάζουμε τα ταπέτα στη θέση τους, αφού έχουν πλυθεί ή ξεσκονιστεί. Το επόμενο στάδιο είναι το πλύσιμο εξωτερικά το οποίο ψεκάζουμε σαπούνι με τον αφροποιητή όλο το αυτοκίνητο, μετά ψεκάζουμε τις ζάντες με ειδικό καθαριστικό για ζάντες και ξεκινάμε το πλύσιμο. Επόμενο στάδιο το στέγνωμα το οποίο γίνεται με πετσέτα από μικρο ίνες και πεπιεσμένο αέρα όπου υπάρχει χαραμάδα ή κενό περιμετρικά του αυτοκινήτου. Τέλος, αφού έχουμε στεγνώσει καλά το αυτοκίνητο και τα πλαίσια στις πόρτες, επιστρέφουμε στο εσωτερικό και εφαρμόζουμε γαλάκτωμα σε όλα τα πλαστικά ή δερμάτινα μέρη του αυτοκινήτου, όπως επίσης γίνεται και ο καθαρισμός των τζαμιών σε όλο το αυτοκίνητο.

Καθαρισμός Σασί

Άλλο ένα σημείο που θα πρέπει συχνά να συντηρούμε είναι το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ιδίως για αυτοκίνητα που είναι εκτεθειμένα σε θάλασσα ή χιόνια. Το κάτω μέρος του αυτοκινήτου πλένεται αφού το αμάξι το σηκώσουμε με ανυψωτικό μηχάνημα. Στη συνέχεια ψεκάζουμε το καθαριστικό και ξεπλένουμε καλά ώστε να καθαρίσει παντού εσωτερικά στους τροχούς και σε όλα τα μηχανικά μέρη που είναι εκτεθειμένα από κάτω.

Καθαρισμός Κινητήρα

Ο καθαρισμός του κινητήρα είναι ένα δύσκολο κομμάτι επάνω στο αμάξι, αλλά μερικές φορές αναγκαστικά πρέπει να πλένεται. Στο πλύσιμο του κινητήρα έχουμε δύο επιλογές: το στεγνό καθάρισμα και το καθάρισμα με νερό.

Το στεγνό καθάρισμα είναι ασφαλές για τον κινητήρα γιατί με αυτήν τη μέθοδο ο κινητήρας “μονώνεται” από την υγρασία. Απλά ψεκάζουμε το καθαριστικό παντού μέσα στον κινητήρα και στη συνέχεια στεγνώνουμε καλά με πεπιεσμένο αέρα. Στην μέθοδο του πλυσίματος αφού έχουμε σκεπάσει ή απομονώσει τα ηλεκτρικά του μέρη (εγκέφαλος, ασφαλειοθήκη, ρελέ κ.α.) ψεκάζουμε το καθαριστικό παντού και στη συνέχεια ξεπλένουμε καλά τον κινητήρα ώστε να καθαρίσει σε όλα του τα σημεία. Τέλος, στεγνώνουμε καλά με αέρα και εφαρμόζουμε γαλάκτωμα ή πλαστικοποίηση ανάλογα με το τι θέλουμε για την προστασία του.

Ο κινητήρας πάντα πλένεται κρύος και στις δύο μεθόδους.

Εφαρμογή Κεριού

Η διαδικασία αυτή είναι μια σύντομη εφαρμογή κεριού που γίνεται αμέσως μετά το πλύσιμο του αυτοκινήτου και πριν φτάσουμε στο στέγνωμα. Το κερί αυτό είναι τεχνητό κερί το οποίο ψεκάζουμε επάνω σε βρεγμένη επιφάνεια και αμέσως μετά το ξεπλένουμε πάλι με νερό.

Το κερί έχει την ιδιότητα να κολλάει επάνω στην επιφάνεια του βρεγμένου αυτοκινήτου, επίσης βοηθάει κατά το στέγνωμα αλλά και βελτιώνει την εμφάνιση του αυτοκινήτου μετά το πλύσιμο.

Προτείνετε εφαρμογή σε κάθε πλύσιμο.

εφαρμογή κεριού
Go to Top